På www.brokkbelte.no er det enkelt og trygt å handle. Vi sender varene dine samme dag hvis bestillingen din når oss før 13.00, ellers dagen etter. Vi tilbyr alltid raske leveranser, og du som kunde har tilgang til vår kundeservice og kompetanse hver ukedag 8.00-16.30.
Leveranse hjem til deg, er gjennom bring og koster 119 kr.
Leveranse til nærmeste postmottak er gjennom bring og koster 79 kr.
Ovennevnte fraktkostnader / informasjon gjelder for bare levering innen Norge. Hvis levering ønskes utenfor Norge, kontakt vår kundeservice [email protected] for hjelp og prisinformasjon.
Alle priser vist på www.brokkbelte.no er oppgitt i norske kroner (NOK) inkludert moms. For tiden gjelder 25% moms på produktene våre. Vi forbeholder oss retten til å endre priser uten forvarsel. Prisen som var relevant på tidspunktet for bestillingen din, er det som gjelder uansett om prisen går opp eller ned etterpå.
Vi samarbeider med Klarna for å kunne tilby deg som kunde alternative betalingsmåter. Du velger mellom faktura betaling, delbetaling, kortbetaling og direkte betaling. Betalingsinstruksjoner blir sendt av Klarna i forbindelse med at bestillingen din sendes fra lageret vårt. Fakturaer har en løpetid på 14 dager. Mer informasjon og fullstendige vilkår om Klarnas betalingsmåter finner du i trinn 3 i kassen vår og på Klarna.com/no.
Vi sender varene dine samme eller neste dag hvis bestillingen din når oss før 13.00, ellers en til to dager etter. Normalt leveres bestillingen din innen 1-2 virkedager.
Leveranse: Vi bruker Bring for våre forsendelser.
Hvis det er oppgitt en feil adresse som fører til at sendingen ikke kan leveres, er kunden ansvarlig for eventuelle ekstra kostnader.
Vi gjør vårt beste for å levere så snart som mulig, men noen ganger kan det oppstå forsinkelser. Vi garanterer derfor ikke levering til en bestemt dag og reserverer oss alltid for forsinkelser. Vi forbeholder oss retten til å kansellere bestillingen din hvis det er problemer med leveranser til oss eller problemer med betaling. I tilfelle uforutsette hendelser utenfor vår kontroll, Force Majeure (som krig, naturkatastrofe, streik, brann eller manglende levering av underleverandøren vår), er ikke NordiCare ansvarlig for forsinkelser.
Som kunde har du alltid en 14-dagers angrerett (beregnet fra tidspunktet du mottar varen). Hvis du vil påberope deg angreretten og returnere varen din, gjør du dette: 1. Kontakt oss på vår kundeservice via e-post: retur@arctic medical.no. 2. Deretter får du en e-post fra oss med instruksjoner og en lenk. Lenken brukes for å booke returfrakt og betale for frakten. 3. Pakk inn produktene og eventuelle etiketter godt, enten med din egen eske / pose eller bruk samme emballasje som varene kom i. Sørg for at produktet er godt beskyttet. 4. Gå med de pakkede produktene til ett PostNord-ombud og vis opp sifferkoden eller QR-koden du fikk i forbindelse med bokningen. Med hjelp av koden kan ombudet printe ut och setta på en returlabel.
For å utøve angreretten, må du returnere varen din til oss innen 14 dager og uten forsinkelse fra det tidspunktet du mottok varen. Varen må være ubrukt og returneres i original ubrutt emballasje. Du betaler returkostnaden selv for å sende varen tilbake til oss. Lagre alltid kvittering og forsendelsesnummer som beviser returen til returen er mottatt av oss. Når vi har mottatt og sjekket produktet og at det er i god stand, vil vi refundere kostnaden for kjøpet ditt. Les mer under ”Refusjon” nedenfor. Hvis du returnerer en ubrukt vare med originalemballasje innen 14 dager, vil hele beløpet (inkludert vår enhetsfrakt) bli refundert hvis du kjøpte en vare for 400 NOK eller mer. Ved kjøp av varer under NOK 400 refunderes verdien av varene (unten enhetsfrakt). Hvis kvaliteten på produktet har blitt påvirket som et resultat av hvordan du som kunde har håndtert og undersøkt produktet, kan det trekkes refusjon tilsvarende produktets avskrivning.
Følgende varer er unntatt fra angreretten og kan ikke returneres:
- Kompresjonsplagg som er prøv vil av helse- og hygienemessige årsaker ikke være mule å benytte seg av angrerett.
- Angreretten gjelder ikke for mangelfulle eller uriktige varer da dette i stedet er en klage.
For å bytte varen din mot en annen, kontakt oss på [email protected].
Når du som kunde henter eller mottar bestillingen din, må du umiddelbart sjekke at emballasjen er komplett og at innholdet er komplett og funksjonelt. Klageretten dekker kun originale mangler og ikke f.eks. feil forårsaket av normal slitasje. Klager blir gjort via e-post til [email protected]. Legg alltid ved bilder, informasjon om når feilen ble oppdaget og en detaljert beskrivelse av feilen. Ikke send varen tilbake før du har mottatt et svar fra oss og hvordan vi vurderer klagen. NordiCare forbeholder seg retten til å utbedre feilen i første omgang, i andre omlevering av produktet og i sistnevnte tilfelle tilbakekjøp. Klager til Arctic Medical AS må komme innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget, men senest innen tre mnd
Hvis bestillingen allerede er betalt, vil Klarna kontakte deg for tilbakebetaling av gjenværende beløp. Refusjoner vil bli gjort uten forsinkelse (normalt i løpet av få dager) fra NordiCare mottar produktet i retur.
Hvis fakturaen ikke er betalt, anbefaler vi at du rapporterer en retur til Klarna for å unngå påminnelsesgebyr i løpet av den tiden det tar oss å motta og håndtere returen. Dette kan du enkelt gjøre på klarna.se eller via Klarnas app.
Når vi har registrert returen, justeres beløpet og Klarna sender deg en oppdatert faktura via e-post.
Mindreårige (under 18 år) kan ikke gjøre kjøp uten vergens godkjennelse.
Telefon: +47 240 77 400
Epost: [email protected]